dinsdag 22 april 2014

Voor het lezen

Voor het lezen

Mijn vooruitzicht

Zoals de meeste boeken die opgelegd worden door leerkrachten verwacht ik ook hiervan dat het me niet zal interesseren. Een thema dat me niet aanspreekt, waarschijnlijk veel moeilijke en geleerde woorden... Kortom, niet mijn ding. Maar omdat het moeten zullen we het maar een kans geven :)

Achterflap

Zoals verwacht, een boek gesitueerd in de jaren stillekes. Het belooft een duivels verhaal te worden met een lichte tint van thriller. En, naar mijn verwachtingen, bewijst ook de achterflap dat Het Parfum geschreven is met moeilijke, soms oude, woorden voor volwassenen in de twintig en ouder. En de titel verraadt het al, de geuren zullen (samen met Jean-Baptiste) centraal staan in dit verhaal en worden waarschijnlijk ook uitvoerig beschreven. Hopelijk niet té overdreven, anders is het leesplezier ver te zoeken.

We zullen er maar eens aan beginnen zeker!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten